14. srpna 2018

Tvorenie na cestách II

V jednom z mojich posledných príspevkov sme sa na dovolenkovú cestu "zbalili"...

Najmä pomocou razítkovacích podušiekrazítok, rôznych obrázkov, papierových výrezov, papierových zvyškov, útržkov stránok starých kníh, fixiek a markerov som zhotovila pestrý vpis do môjho Dylusions Art Journal od Ranger.

Druhú stránku, ktorú som vytvorila v čase mojej dovolenky by som Vám rada predstavila dnes.
V porovnaní s predchádzajúcou stránkou je tento vpis skôr monochromatický, nesie sa vo vintage štýle a nazvala som ho
 "Továreň na čas"...









Prajem krásny deň!



6 komentářů:

  1. Nádherné pokoukání, nevím čím dřív se kochat.😍 Majko, skvělá práce a inspirace. 👏

    OdpovědětVymazat
  2. Také se kochám...a továrnu na čas bych potřebovala :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oli, aj ja. Asi aj preto podvedome vznikla táto stránka... ❤

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀