20. srpna 2018

Papírové medaile a diplomy

Klučíci měli narozeniny, na párty pozvali pár kamarádů a rodiče jim nachystali jako překvapení noční stezku odvahy. Požádali mne, jestli bych jim nevyrobila diplomy a medaile pro všechny dětičky...kdyby se mně chtělo a kdybych měla čas. Lekla jsem se, bylo to na poslední chvíli a horkem jsem už byla celá utlumená. A hlavně panika: nemám vhodná razítka, která by mně ulehčila práci. Aby to šlo raz dva, potřebovala jsem nějaké vhodné základy, ale nechtělo se mi probírat zásoby, když jsem neměla ani žádný nápad.
Nakonec to bylo lehčí než to na počátku vypadalo...na stole jsem měla kartonové výřezy-odpad, kolečka, která zbyla z výřezů hodinek. Ty jsem použila na medaile. O trochu déle trvalo najít papír, který jsem měla před očima, motiv byl na Halloween, ale pozadí bylo dokonalé. Ukázalo se, že nejsem zase takový bordelář...papír byl v šanonu výrobce, La Blanche.




Razítka jsem použila od oblíbeného Daniela Torrenta z týmu Stampotique. Jsou z kategorie "fujtojsemseleklacotojakoje". Hrůzostrašné pohledy budou akorát :-)
Kolečka jsem přetřela kouskem houbičky akrylovou barvou DYLUSIONS PAINT. Z jedné strany celá plocha, z druhé jen okraj.


Kruhovou raznicí jsem  vysekla další kolečka na potisk a malůvku akvarelovými pastelkami.


Omalovánku jsem rozmyla vodním štětcem, místy jsem předala ještě akvarelové barvy, hlavně na pozadí. Chvilka schnutí a PVA lepidlem jsem nalepila na zelené podklady.


Textík a navázaná stužka...hotovo.


A ještě diplomy. Vystřižené postavičky jsem ani nelepila...vyfotila jsem na části scrapbookové čtvrtky a následně vytiskla.


Dotiskla jsem strom, bílou a černou gelovkou přidala pár tahů, na nápis jsem použila tisk dřevěnými písmeny z dětské sady. Obrázek jsem ještě nalepila oboustrannou páskou na čtvrtku a ořízla.


Další text si už dopsali organizátoři sami...kolem dokola na bílý okraj.
Když už bylo hotovo, dozvěděla jsem se, že byli pozváni jen kluci, holky tam prý žádné nechtěli...asi bych tam dala jen hošíky, snad jim holka na obrázku nevadila :-)
Akce se vydařila, strach museli překonat, protože v tmavém lese bečeli ovce, ale na konec od světýlka ke světýlku klopýtali do cíle...pyšně pak chodili s medailí a diplomem...Sláva Stampotikům!


5 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀