27. srpna 2018

Řekni, kde ty kytky jsou?

Řekni, kde je ta hromádka natiskaných a vystříhaných květů na kraft papíru?
Přece na přáních, ikdyž trochu jinak, než jsem předpokládala. Chtěla jsem pokračovat v halabala tvoření, jenže se to opět zvrtlo. Kraft papír se mně zdál smutný, podzimní a já chtěla ještě svěží, zářivé barvy...a nechtěla jsem žádné vintage. Musela bych použít akrylové barvy, to by mi ale chyběl akvarelový efekt. Přáníčka si začala žít svým životem.




Kraft podklady jsem ponechala, květy většinou také, občas jsem přidala bílý základ.


Nařezala jsem si o kousek menší kraft čtvrtky než přáníčkové základy. A gessem halabala přetřela, to aby se v další vrstvě akvarelové barvy projasnily.



Chvilka schnutí a následoval tisk. Hmmm, tak nakonec to budou kombinované techniky...přidala jsem bílou pastu zatřenou přes šablony. Zásoby mne zradily, rok netknutá hladká pasta byla vyschlá, další pixla též. Tak jsem musela použít hrubozrnnou :-)


A teď se dočkala hromádka nastříhaných kytek a výřezů...začalo přemísťování a hledání konečného kompozičního řešení.


Tečky na závěr: flitry, kroucený provázek...



Oboustranná  páska na lepení a 3D na prostorový efekt.







Konec prázdnin, s kytkami končím. Vánoční motivy už čekají :-)
Mimochodem, vy už jste začali? Nebo času dost?


3 komentáře:

  1. Super přáníčka.♥ Moc se mi líbí kombinace barev s kraft papírem. 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Ozaj nádhera, ja nedám na kraft papier dopustiť. Vždy je skvelým podkladom a jeho krásny prírodný tón sa hodí v podstate ku každej farbičke! ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀