29. srpna 2018

Darčeková krabička "Forever dreams"

Ak potrebujeme vkusne zabaliť darček (samozrejme všetko sa odvíja práve od neho), jednou z možností je uložiť ho do pekne "vycifrovanej" škatuľky.
Zvolila som jednoduchú kraft krabičku (nie exploding box) a trošku som sa vyhrala s vonkajším zdobením vo vintage štýle.

Opäť som siahla po krásnej papierovej kolekcii Timeless, ktorá sa mi štýlom a farebnosťou mimoriadne hodila k môjmu zámeru ;-)
Na zdobenie som využila vintage papierové ozdoby, papierové kvetinky a lístky, pierka, lepenkové výrezy, enamelky, sisal, ozdobnú raznicu, razítkovaciu podušku v hnedom...



http://www.scrap-art.cz/zbozi/scrapbookove-ctvrtky-6x6-timeless-paper-pad-P16755/










Prajem krásny deň!

4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀