13. srpna 2018

Jen tak halabala...

Jen tak naoko, málo pečlivě, ledabyle...akvarel, který zvládne každý. Každý, bez toho, aby měl nějaké znalosti o této technice.
Stačí akvarelové či obyčejné vodové barvy, štětec a případně nějaké květinové razítko navíc.
Dobře poslouží i náhradní distress náplně.


Zapomeňte na konkrétní květiny, nějaký flek či poskládané flíčky zvládne i malé dítě...a vy také.
Určitě bude lepší k malování akvarelová čtvrtka, ale poslouží i obyčejná školní kreslící.
Libovolnou barvou si namalujte ony  stylizované kvítky a přidat můžete i lístky či větvičky. Vedle si do navlhčeného podkladu nakapejte pár barviček...po zaschnutí využijete k tisku razítek. Na další část případně otiskněte nějaké plné razítko s rostlinným motivem, nejlépe vodou rozpustným inkoustem, distress je úplně ideální, protože záměrem je právě určitá nedokonalost.


Čtvrtku můžete ještě lehce pocákat stejnou či černou barvou. Po zaschnutí nahrubo vystřihněte.


A teď malé ostré nůžtičky a titěrné obstřihávání může začít. Určitě dá méně práce, pokud si necháte úzké bílé okraje.


Halabala vypadá i otisk květinového razítka na pokaňkaném podkladu. Pokud se nám zdá, že obrázku něco chybí, přidejte pár barevných tahů. Hlavně si zakažte pečlivé vybarvování :-)





Do středů "květů" můžete přidat několik černých teček nebo otisknout razítko.


Můžete květy zjemnit pocákáním bílou barvou, moc se mi líbí Majčin výraz frkance:


A co s kytkami? Já je použila na přáníčka, některé květy jsem ovázala šňůrkou, doplnila textovým razítkem, květy jsem vrstvila pomocí 3D čtverečků.


Určitě je dobré si kompozici nejprve vyzkoušet a pak teprve lepit. Na přilepení vrchní kartičky je dobré použít oboustranně lepící pásku.




Už jsem začala tisknout i na kraftový papír, ztlumila jsem ještě barevnost a efekt mne uspokojil...o tom ale zase někdy příště.


6 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀