30. června 2015

PL inspirace - 12. týden

Krásný den všem!

Dnes mám pro vás opět jednu PL inspiraci a tentokrát jsem zpracovala 12. týden letošního roku. Světe div se - ale na této dvoustraně není ani jedna fotka Našeho Marti!! :D Tato dvoustrana patří tak trošku mě, protože se týká mé nové kabelky, mého výletu do Londýna a zaznamenala jsem si i zatmění slunce a první jarní jarní den :-)

12. týden - levá strana

12. týden - pravá strana


Na tento týden jsem použila kartičky z kolekce Road Trip od Becky Higgins a k tomu jsem si vybrala ladící písmenka, washi pásku, enamelky a výseky. V poslední době se mi moc dobře scrapuje podle jednotlivých kolekcí a taky si k nim vybírám barevně a tématicky ladící ozdoby a další doplňky. S narůstajícím materiálem je totiž stále časově náročnější procházet zásoby a hledat ladící papiry a kartičky. Takže již předem sladěné kolekce jsou skvělou volbou.

Na titulní kartičku jsem samolepícíma písmenkama nalepila číslo týdne a dozdobila enamelkama, washi páskou a samolepkou. Všechny kartičky jsem po obvodu "ošmudlala" šedivým křídovým inkoustem. 


Jedním z mých předsevzetí je hojnější používání psacího stroje na mých kartičkách. A protože se mi přímo na kartičky strojem moc psát nechce (ještě jsem nevychytala přesné zarovnání řádků a bojím se, že se mi tam artička źačká), řeším to textem na světlém papíře a ten pak rozstříhám nebo ho dám do rámečku. Událostí tento týden zase až tak moc nebylo, ale stály za to :-)


Už jsem  nutně potřebovala novou kabelku a tak kdy jindy si jí koupit, než před odjezdem do Londýna. Zde jsem použila 2 stejné kartičky - se stejným pozadím, přičemž jedna prosvítá ve výřezu kartičky s kufrem - jedu přece na výlet!!! :) - a na druhou jsem nalepila fotku mé nové kabelky a doplnila žlutými písmenky od October Afternoon a samolepkou. 


Jelikož jsem měla připravených několik fotek z Londýna a můj pracovní výlet mi na této dvoustraně zabírá největší část, chtěla jsem udělat titulní kartičku právě k Londýnu. Opět jsem do těchto dvou kapes vybrala kRtičky se stejným motivem a na jednu z nich jsem dala nápis "Londýn" a na druhou fotku z londýnského metra "MIND THE GAP" (neboli pro neangličtináře - POZOR - DÍRA!!! :))). Nápis "Londýn" jsem obarvila Distress inkoustem v odstínu Barn Door a kartičku jsem doplnila o den v týdnu a výsek glóbusu, kterému jsem ošmudlala okraje. Na druhou kartičku jsem dala jen fotku, text napsaný na stroji a samolepku "Underground", kterou jsem si přivezla z Londýna. Ostatně samolepky s londýnskou tématikou uvidíte i dále. 


Tady je již fotka z mého ubytovacího zařízení. S mým ubytování první večer v Londýně se pojí báječná historka, kterou bych chtěla do této dvoustrany také zakomponovat, ale ještě jsem nepřišla na to jak - ten text je docela dost dlouhý. Na fotce jsou koláže mého ubytka a zasesem jen použila žlutá píśenka pro nápis. 


Hlavní náplní mého výletu do Londýna byl odborný seminář na téma "Rízení rizik v bankovnictví a pojišťovnictví" a jelikož jsme vyfasovali hezké vstupní a návštevnické kartičky, které jsem si vyfotila, tak jsem je do této dvoustrany také zakomponovala. Na kartičce je opět text, razítko a samolepka se dny v týdnu. 


Jestli je něco, co fotím poměrně ráda, tak je to jídlo :) Jídlu nemusíte dlouze vysvětlovat, že má postát chvíli v klidu, aby ta fotka za něco stála a že když na fotce bude vyplazovat jazyk nebo dělat přiblblý obličeje, tak je ta fotka nepoužitelná ;))) Pořadatelé nás druhý den vzali do turecké restaurace - jídlo bylo vynikající, i když na některé chutě si musel člověk zvyknout. 


A tady už jsou dva symboly, které k Londýnu zkrátka patří - londýnské taxi a červený autobus Doubledecker. Fotky jsem dala na podobné pozadí jako má kartička s jídlem a doplnila o již dříve zmíněné samolepky. Samolepky jsem zakoupila v obchodě se suvenýry u St. Paul's Cathedral. 


A tyto kartičky jsem věnovala fenoménu zatmění slunce, které jsem sice neviděla, ale myslím, že za zmínku stojí. Fotka je samozřejmě stažená z internetu. Opět jsem celou tuto událost sjednotila použitím kartiček se stejným motivem obláčků. Navíc jsem si sem vložila QR kód se svou oblíbenou písničkou od Nightwish - Sleeping Sun, kterou Nightwish složili v roce 1998 k zatmění, které tehdy bylo. Tak šup šup - taháme mobilní telefony se čtečkou QR kódů a můžete se zaposlouchat :-)


A tady jsou poslední dvě kartičky tohoto týdne, z nichž jedna obsahuje veškeré fotky památek, které jsem zvládla za ty 4 dny v Londýně pořídit (ano - to je opravdu všechno :-)) a poslední kartičku jsem věnovala prvnímu jarnímu dni, protože jsem se na jaro moc těšila a tahle fotka z Facebooku se mi moc líbila. Kartička je ozdobená výsekem brýlí a enamelkama ve tvaru srdíček a teček.



Doufám, že jste opět načerpali nějakou tu inspiraci a příští týden vám představím třicítkovou stránku s tématikou Londýna a také se můžete těšit na představení novinkové barvičky Distress inkoustů na červen - Hickory Smoke.

Krásný den!

4 komentáře:

  1. Krásné, vymazlené....jako vždy. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné! Spousta detailů, precizní provedení a skvělé fotečky. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. tak ty suvenyrove samolepky jsou LUXUSNI!!! asi se vydam do Londyna, diky za inspiraci, Moni :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné stránečky. Je vidět, že jsi si ten Londýn užila.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀