9. června 2015

Narozeninová dvoustrana

Je to neuvěřitelné, ale za 3 týdny a 3 dny budou našemu Marťovi 4 roky a já si každý den říkám, kam ty 4 roky utekly. A když jsem si o víkendu třídila nafocené stránky z loňského roku, narazila jsem na dvoustranu 26. týdne, kterou jsem věnovala právě Marťovým 3. narozeninám.

26. týden - levá strana
26. týden - pravá strana
Oslava se konala u švagrové, protože mají barák s terasou, zahradou a bazénem :-) Marťa asi nebude úplně ten typ oslavence, který by dával najevo své nadšení, protože u dortu seděl jak zařezanej :-)

Jelikož je celá dvoustrana věnovaná jedné události, použila jsem místo kartiček scrapbookovou čtvrtku 12' x 12' a rozřezala jsem jí podle potřeby do příslušných kapes. A opět jsem použila žlutou barvu :-) Tento layout mám moc ráda, protože mi umožňuje umístit do velké kapsy velikou fotku a zrovna toto je myslím ta správná příležitost.

Jedním ze způsobů, jak využít prostor na vaší titulní (či jiné) kartičce, je použití visačky. Já jsem navíc na tuto kartičku vyrobila vlastní ozdobu z obyčejné kancelářské sponky. Na celý projekt jsem použila "puffy" samolepky od Amy Tangerine z kolekce Stitched.


Další kartičku jsem chtěla věnovat informaci, že jsou Marťovi 3 roky. Nápad s pravítkem se mi nakonec moc líbil :)

 
Tady už je veliká fotka v kapse 6' x 8'. Fotku jsem doplnila vlastnoručně vyrobenými praporky z washi pásky a provázku. Banerky můžete udělat i ve formě trojúhelníčkových praporků či obdélníkové. Jen k sobě rubovou stranou slepíte kousek washi pásky a nůžkami zastřihnete do požadovaného tvaru.

 
Někdy fotky mluví samy za sebe :-)



Velikou výhodou těchto velkých kapes je také to, že se vám tam vejde více menších fotek a nemusíte se striktně držet předepsaných velikostí 3'x4' nebo 4'x6'. Já jsem do této kapsy použila 2 menší fotky a doplnila nápisy, washi páskou a propisotem.


My favorite!! :-)


Na tuto kartičku jsem použila další PL kartičky ve velikosti 3'x4', doplnila visačkou a samolepícíma písmenkama jsem "rozšířila" nápis na kartičce. Takto se můžete zbavit toho kvanta malých kartiček, které máte.
 


Poslední 2 fotky jsem ozdobila foto filtrama. Používám je moc ráda, protože jejich použití je velmi efektní a čisté.



Tolik z mé dnešní PL inspirace a budu se na vás těšit příští týden opět v úterý.
 



3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀