16. října 2019

Vianočná pošta 2 - Zimná krajinka na Distress podklade

Nadviažem tak trochu na môj príspevok z minulého roka 

Na vopred narezaný akvarelový papier som pomocou distress inkov a ledabolo natrhnutého pásika papiera naniesla akoby snehové kopčeky (pásik papiera minim. v šírke akvarelového papiera a jednoducho rukou som okraj obtrhala do tvaru oblúkov, teda kopčekov). Je možné na tento účel využiť napr. aj vyrezávaciu šablónu, ak sa taká nachádza vo Vašich zásobách. Moju trocha "zúbkovanú, "handmade" šablónu som potom posúvala stále o čosi nižšie a mierne vytočila vždy opačným smerom. Na snehové kopce som natlačila razítka stromčekov. 
Tentokrát som do zimnej krajinky zakomponovala rozkošné razítko z výpredaja s motívom detských muzikantov.








Prajem krásne dni!
🍂🌾🍁

Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska)
Razítkovacia poduška (čierna)
Razítka (výpredaj)
Gesso  (biele)

4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀