7. října 2019

Andělské přání oklikou

Potřebovala jsem si připravit podkladové čtvrtky na steampunkový projekt. Ve výsledku vznikla ovšem vánoční andělská přání :-). Nesmějte se, neplánovala jsem to, ani jsem to nečekala. Stalo se. Na steampunk snad také brzy dojde, teď tedy ta klikatá cesta.




Připravila jsem si křídové kartony a přes šablonu jsem nanesla gesso



Po zaschnutí následovaly vrstvy spreji LSG, povrch plaval, část jsem tedy musela odsát. Několikrát jsem obtiskla na další čtvrtku, další nános sprejem, další odsávání. V tomto kroku se celý proces zvrtnul. Vzniklé vzory se mně líbily, evokovaly zimní krajinu. Musela jsem hned vytvořit nějaká vánoční přáníčka. Ozubená kolečka budou chvilku odpočívat, papíry, které byly vlastně odpadní, dostaly zelenou...a to doslova.



 Ke studeným tónům jsem si vybrala přáníčkové základy, nejen bílé, ale také tmavě zelené.



Ze sbírky andělských razítek jsem zvolila trochu svérázné Stampotique. Natiskla jsem na stejně dekorovanou čtvrtku, vystřihla, nalepila a doplnila flitry.




Další variace mám rozpracované, pro inspiraci vám je ukážu někdy příště.
A co vy? Také se někdy dostanete k výslednému projektu oklikou?

4 komentáře:

  1. Netradičné a mimoriadne zaujímavé kúsky! Krása! ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful and super backgrounds!
    Thanks for joining us at Stampotique Originals.
    Xoxo Yvonne

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, Stampotique je proste láska ♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀