17. října 2019

Odložený prípad 1 a gelli hrátky...

Minimalizmus, pastelové tóny a prvé pokusy s gelli plate
tvorili tento zajkový detský fotoalbum.

Poznáte ten seriál "Odložený prípad"? Ja mám v ateliéri podobný archív odložených prípadov.

V mojom prípade sú našťastie všetci živí a zdraví. 

Reč je o hromade nevydarených, pokazených kúskoch, ktoré vznikajú počas tvorby. 
Každým novým projektom sa niečo nové naučím a skúšam, no občas to nedopadne, 
tak ako si predstavujem a potrebujem.
Chúďatká nepodarené však nejdú do smetí, ale do môjho archívu "odložených prípadov"
a potichúčky tam čakajú na svoj reparát.

Toto sa stalo aj pri tovrbe jednej svadobnej knihy hostí, keď som počas vyrábania 
vonkajších dosiek zistila, že som ich namerala a vyrobila menšie, ako mali byť.
Dočkali sa svojej obnovy, až keď som pri hraní sa s gelli plate 
mala v rukách toho pravého parťáka, s ktorým si dokonale sadnú.
Nechcem sa tu dnes rozpisovať o technike gelli, pretože som v týchto vodách úplny nováčik
a toto bol dokonca môj prvý pokus o vytvorenie podkladov touto technikou.
Zajko na albume je tiež tak trochu odložený prípad, lebo toto konkrétne pozadie vzniklo
až v závere, keď som jedným kúskom papiera vlastne akoby len vysala zbytky
farby z gelli a z pracovnej podložky.
No čo, ako sa povie, ani kvapka na zmar 😀

Najprv som na gelli plate valčekom naniesla vrstvu z hnedej pečiatkovej podušky.
Potom som cez seba striekala rôzne farby sprajov Lindys Stamp Gang .
A už som len odtláčala čisté narezané kúsky akvarelového papiera.





Potom prišli na rad pečiatky a horúci embosing.
A takto to dopadlo s jedným odloženým prípadom.
Dosky som vybavila kovovými roztváracími krúžkami trochu netradične.
Vo vnútri sú stránky, ktoré sú zložené, vzniklo takto viac priestoru pre fotografie.
Ešte zopár výrezov na dozdobenie.









Prajem vám fajnový štvrtok
💜💜💜


2 komentáře:

  1. Odložené případy miluju, vždycky se najde něco, co se hodí...všechno má svůj čas. Pěkné využití.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀