24. října 2019

Kráska zo záhrad...

Hortenzia a vintage sú dnešnou mojou inšpiráciou
v podobe receptára.

 
Tvorila som ho na želanie, ako darček pre Zuzku, ktorá miluje hortenzie.Krásna, kvalitná drevená pečiatka hortenzie sa u mňa udomácnila už dávno, 
no jej čas prišiel až s týmto želaním.
 
A myslím, že už zabudnutá veru viac neostane.
 Vyzerá krásne v jednoduchom clear  horúcom embose a v záplave farieb a vystrihnutá ešte viac.
 
Na podklad som opečiatkovala hortenzie jemnou hnedou pečiatkovou poduškou 
a zasypala clear embosovacím práškom.
Potom som si jednu hortenziu opečiatkovala, vyfarbila akvarelovými fixkami
a vystrihla. Pridala som jej pár 3D mini kvietkov. 
 
 
Milujem kontrastné farby na projektoch.
Kombinácia plátna v prírodnej hnedej, orámovanie hlavného motívu úžasnou petrolejovou,
vintage papiere s tyrkys detailom, drobné farebné ozdoby v podobe priechodiek a stuhy .


 

Vo vnútri sú stránky na vpísanie receptov a štyri jemne zdobené rozdeľovače.
Na prvej strane je ešte zapracované venovanie pre Zuzku.









 

Nesmie chýbať taška zladená k receptáru s visačkou.



Želám vám krásne dni.
💙💗💙



3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀