30. října 2018

Vianoce monochromatické...

Dnes pokračujem vo vianočnom tvorení, síce s pridaním farieb, no výsledok je v podstate monochromatický.
Na vopred narezaný akvarelový papier som pomocou distress inkov a ledabolo natrhnutého pásika papiera naniesla akoby snehové kopčeky (pásik papiera minim. v šírke akvarelového papiera a jednoducho rukou som okraj obtrhala do tvaru oblúkov, teda kopčekov). Je možné na tento účel využiť napr. aj vyrezávaciu šablónu, ak sa nachádza vo Vašich zásobách. Moju trocha "zúbkovanú, "handmade" šablónu som potom posúvala stále o čosi nižšie a mierne vytočila vždy opačným smerom. Na snehové kopce som natlačila stromčeky - aké sa u mňa našli ;-) Na záver som kde tu horúcim embossingom naniesla trblietavý prášok, dodala pár fŕkancov bielym gessom a zasneženú krajinku som previazala špagátikom a dozdobila kamienkom...

Viem si takúto zimnú idylku predstaviť aj s razítkami domčekov, chalúpok, kostolíka, alebo s jelenčekmi, srnkami, spoza snehových závejov by mohli vykúkať nejaké postavičky detí a pod.
Snehových závejov a stromčekov by mohlo byť aj menej, razítka by sa dali nahradiť napr. papierovými výrezmi ;-)

Zvolila som tyrkysovú a fialkovú verziu...







Prajem krásny deň!

10 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀