5. listopadu 2018

Andělské

Mezi mé velmi oblíbené vánoční motivy patří andílci...od klasických barokních zobrazení až po ty trochu jiné, svérázné. Patří mezi ně i razítka Stampotique, na svoji příležitost čekal anděl od Karen Hayselden. Potřeboval samozřejmě také patřičně jiné pozadí, a tak jsem využila opět tisk z Gelli plate.




Ne vždy se zadaří podle představy...při transferu jednoho obrázku se nějak nedařilo, to ale nebránilo naválení dalších akrylových barev na desku a následnému sejmutí. I takové papíry se brzy využijí, může se dál vrstvit akrylová barva nebo využít základ pro další techniky.

 

Starorůžová barva se mi líbila, občas prosvítala žlutá a tu pěkně doplňovala pařížská modř. Uřízla jsem patřičné rozměry na budoucí přání a otiskla razítko. Na pozadí jsem nanesla přes různé šablony-masky drobné motivky aplikátorem a distress inkousty.


Uvnitř postavičky bylo potřeba některá místa vystínovat, lehce jsem tónovala akvarelovými pastelkami i inkoustem otisklým na akrylový bloček a následně vrstvený na papír vodním štětcem.


Obrázky jsem vypodložila barevně ladícím papírem a nalepila na přáníčkové základy oboustranně lepící páskou.


 



A jaký motiv razítka vede na vánočních přáních u vás?


4 komentáře:

  1. Olinko, ty jsou božské!!!😍👏

    OdpovědětVymazat
  2. Andělské. Vždy se moc těším, s čím novým přijdeš Hned jak na mne vykoukne tvoje tvorba všeho nechám a jdu se kochat.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀