29. listopadu 2018

Kraft papír a tekuté enamelky...

Pro dnešní příspěvek jsem se rozhodla si nachystat "pečivo" z kraft papíru, ozdoby pro další použití na Vánoční přání. A vůbec je nemusíme péct, stačí...
...stačí si nachystat kraft papír, nějakou tu vyřezávací šablonu do BigShotu, houbičku k opatinování okrajů, hnědou podušku Distress Ink a tekuté perly.
Jako první si z papíru vysekneme tvary – budoucí perníčky. Zkoušela jsem, co jsem doma našla, srdíčka, hvězdičky, stromek... Zároveň jsem si nachystala podkladové základy přání, všechno zužitkujeme, žádný odpad se nekoná ;)
Okraje opatinujeme (houbičkou naťupáme barvu z razítkovací podušky a špiníme s ní okraje vyseknutého papíru).
Na připravené tvary si předkreslíme obyčejnou tužkou vzor "polevy".

Nanášíme tekuté perly (použila jsem bílé Nuovo Crystal Drops) a necháme zaschnout.



Hotové ozdoby můžeme opatřit provázkem a zavěsit třeba doma na větve. 
Já jsem se rozhodla je použít na výrobu Vánočních přání.
Inspiraci s připravenými ozdobami jsem pro Vás nachystala v příspěvku na další týden.

Krásné tvoření ;)
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
kraft papír
Distress Ink Pad (odstín Vintage Photo)
tekuté perly Nuovo Crystal Drops

4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀