21. listopadu 2018

*** Jelenie záležitosti ***


Pozdravujem všetkých a dnes ponúkam tri "jelenie" kúsky v kombinácii prírodnej hnedej s bielou.
Veľmi rada používam motívy jeleňov, sobov a losov na vianočných blahoprianiach.
Každé vianočné obdobie sa stretnem aj s odmietnutím "jelenieho kúska" a to vtedy, ak sa do toho zamieša pánska polovička objednávateľky ;-)
Naozaj nerozumiem a ani nebudem rozumieť tomu, prečo by mal byť jelení motív na vianočnej pohľadnici urážlivý, najmä, ak je obsypaný vločkami, kamienkami alebo hviezdičkami...
Poniektorí páni v tom vidia inú, skrytú symboliku, ktorá s Vianocami nemá nič spoločné...

Možno ste sa tiež pri Vašej tvorbe pasovali s niečím podobným ;-)

Okrem jelenieho motívu som sa stretla s nevôľou pri motíve hodín. Tento motív si tiež každý vysvetľuje po svojom, najmä pri jubilejných, narodeninových blahoprianiach:
U jednej skupiny je neprípustný a nevhodný, lebo majú pocit, že oslávencovi sa tým naznačuje, že mu ten čas ubieha a ostáva čoraz menej, alebo mu len zbytočne pripomína, ako ten čas rýchlo beží...
Druhá skupinka s tým problém nemá a motív hodín berie ako pozitívny symbol - prišiel čas osláviť jubileum, nadišiel čas krásnej chvíle v živote, práve teraz je ten správny čas poblahopriať k sviatku....

Problém nastáva aj pri anglických nápisoch na vianočnej, ale aj na narodeninovej pohľadnici. Tie sú tolerované čoraz menej. 

No jelenčeky si teda vziať nenechám a ak sa nejaký pán cíti pri obdržaní ručne zhotovenej pohľadnice s týmto motívom dotknutý a má pocit, že mu chce niekto naznačiť, že je paroháč, tak má ozaj bujnú fantáziu!!
Namiesto toho, aby sa ľudia tešili z každej poštou doručenej pohľadnice (nakoľko vládne éra sms-iek), tak sa polemizuje nad motívmi. Je mi síce jasné, 100 ľudí - 100 chutí. Ale ruku na srdce, toto je dotyčného najväčší problém?! To sa teda jedná o mimoriadne šťastnú a bezstarostnú osôbku ;-) 

Ak by mne niekto poslal ručne zhotovenú pohľadnicu, hoci aj ježibaby lietajúcej okolo vianočného stromčeka, tak sa jednoznačne poteším!! Určite by som si to nevysvetľovala tak, že mi chce dať odosielateľ týmto najavo, aby som sa už konečne stratila z dohľadu a "odletela" z jeho života, popr. že som teda ja sama škaredá a jedovatá babizňa ;-)

Po týchto úvahách by som len pripomenula, ze stále máte možnosť vybrať si potrebný materiál na Vaše vianočné tvorenie z výpredaja, v ktorom nájdete napr. kvetinky, ozdoby, papiere, vyrezávacie a embossovacie šablóny a mnoho iných, lákavých a najmä potrebných krasotiniek.
A nezabudnite na kvantum lepiaceho materiálu ;-)







Prajem krásny deň!

6 komentářů:

  1. Majka, pěkně jsi ty naše oblíbené motivy rozebrala...také jsem se setkala s tím, že jeleny nikdo nechtěl a naopak někdy byly první pryč :-), hlavně milovníci myslivosti je berou. Ale já sama se nad tím nezamýšlím, dělám to, co se mi líbí a co mne těší. Nikdy se nepodbízím a už vůbec ne většinovému názoru :-))). A přáníčka máš super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Oli za milý komentár. Je to presne tak. Určite sa nenechám ani odradiť a ani znechutiť určitými názormi, ktoré ja nezdieľam. Pozdravujem ❤

      Vymazat
  2. Paráda!!! Přáníčka jsou úžasná.👏 Já osobně mám ,,paroháče" ráda a na vánoční přání jsou jak ulitá. Ať si každý o tom myslí co chce, to je každého věc a nenech se odradit ani znechutit (jak už jsi napsala). ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀