25. října 2018

Letní návraty

Už tvoříte vánoční přáníčka? ...já jsem ještě nezačala a spíš se vracím k letním motivům. S potřebou vytvoření přání pro děti k narozeninám jsem si "sáhla" na moře a piráty... Chystám se v brzké době ještě na tropy, materiál už mám nachystaný ;)
S pirátskými přáníčky jsem musela zašmátrat hlouběji do papírových zásob. Postupně jsem vrstvila různé čtvrtky, podkládala vlajkami ze zbytkových ústřižků a doplňovala všemožnými ozdobami. Motivy razítek pirátů jsem natiskla na akvarelový papír a vybarvila akvarelovými pastelkami, následně rozmyla vodním štětcem, okraje jsem pomocí houbičky a hnědého Distress Inku opatinovala.

U modrého přání jsem pomocí šablony nanesla i strukturovací pastu a vytvořila tak reliéf s mušličkami a rybkami.

Pak všechno zhruba naskládat na základ přání, vyzkoušet, co a jak budu používat...

Rozhodně jsem musela použít lasturu z pryskyřice a také námořnickou svorku Bo Bunny, kovovou ozdobu, chipboardy...

Přiblíženo...

Červenou pirátku jsem usadila na podkladovou čtvrtku UHK Gallery s motivem mapy (sada Naval Treaty). Nalepila jsem na navrstvené čtvrtky a zdobila stejným způsobem.

Nahrubo rozvržená přání už "jen" slepit...

Posledním přáním jsem obdarovala narozeninového oslavence ;) rovnou jsem nalepila i puffy samolepku s číslicí.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbooková čtvrtka Cruise Sail Away KaiserCraft
scrapbooková čtvrtka Anchor Sail Away
scrapbooková čtvrtka Starfish Sail Away KaiserCraft
sada čtvrtek We-R Memory Keepers (Denim Pad)
ozdoby z pryskyřice Prima Marketing
Creative Charms – Vintage Brads
Bo Bunny brads (Attaches Parisiennes)
oboustranná lepicí páska

4 komentáře:

  1. Soňko, tak ta jsou úžasná!!!👏 Do tohoto počasí jak dělaná je z nich cítit léto.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Opäť rozkošné kúsky pre malých oslávencov!! Mi to len pripomína, že mám veľmi málo detských razítok ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Maji. Také jsem pátrala, co mám vlastně k otištění k dispozici. Ale i dětských razítek jsem zvládla nasyslit spoustu. Razítka mě totiž "pohltila" asi nejvíc z celého scrapbookingu :D

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀