28. května 2020

Svadobné plánovače...

Hovorí sa, že plánovanie je polovica úspechu.
Alebo tiež, že kto neplánuje, plánuje svoj neúspech.


A pokiaľ ide o svadbu, platí to možno aj dvojnásobne.
Pre tie, ktoré sú v pláne do roka je už aj najvyšší čas začať plánovať.
Máj Lásky čas, ako sa tomuto mesiacu v kalendári tiež hovorí, si o túto tému doslova pýta.

Tri plánovače, tri farebné kombinácie, tri svadobné inšpirácie.

Základy sú z 2mm lepenky so zatváraním na magnety s krúžkovou väzbou.
Vo vnútri je v prvej časti  postupný prehľad krokov podľa mesiacov, čo kedy naplánovať,
aby svadba snov bola dokonalá. V druhej časti sú linajkové stránky s oddeľovačmi, ktoré sú
označené každou dôležitou kategóriou, ktorú je potrebné podrobne naplánovať.
Oddeľovače som vyrobila pomocou podložky na tvorbu oddeľovačov od W R Memory Keepers.

Plánovače sú vo veľkosti A5. Majú záložku a tiež držiak na pero, aby bolo vždy po ruke.

Prvý plánovač som zdobila pomocou šablóny a razítkovacej podušky v zelenej farbe.
Doplnila som lepenkový chipboard nápis Svadobný plánovač, ktorý som naembosovala
bielym embosovacím práškom. Všetky texty vo vnútri sú farebne zladené do zelena.







Druhý plánovač je ladený do fialova, zdobený chipboardmi, ktoré som tiež naembosovala.
Ale tentokrát som ich farbila razítkovacou poduškou pomocou a následne zasypala
clear embosovacím práškom.
Takto som získala to pekné tieňovanie na kruhu s vtáčikom a chipboarde láska.





Tretí plánovač je v bielej perleťovej farbe, zdobený jednoducho pomocou romantického výrezu.
Vo vnútri rovnako všetky texty zladené do jemnej tyrkysovej.







Prajem vám krásne posledné májové dni.

💚💜💙




1 komentář:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀