15. května 2020

Receptár - základ, ako vankúšik...

Vyzerá to na "sezónu receptárov". 


Tento kúsok som tvorila pre trinásť ročnú Kristínku, ktorá rada varí a pečie.

Keď som pred piatimi rokmi začala tvoriť a venovať sa scrapbookingu,
po pohľadniciach boli receptáre to prvé, do čoho som sa pustila. 
Každý kúsok je originál a neskutočne ma teší, že si ich ľudia stále pýtajú.
Hlavne v dnešnej dobe, keď sa akýkoľvek recept dá nájsť aj priamo v mobile.
Aj ja ich takto vyhľadávam, no mňamky, ktoré si obľúbime
a udomácnia sa na našom jedálničku, tie si rada zapíšem na papier.





Tentokrát som urobila malú zmenu pri tvorbe základu. 
Na lepenku som pod plátno nalepila 2mm hrubý molitan.
Na dotyk sú tak dosky mäkké,ako vankúšik.
Molitan na lepenku lepím najradšej lepidlom v spreji. Plátno na molitan 
potom len voľne položím bez lepidla. Lepím len časti plátna, ktoré zahýbam. 



Zatváranie je tentokrát na gumičku, ktorú som prevliekla cez dierky




Na zdobenie som použila krásnu kolekciu papierov od Mintay - Dear Diary.
Má množstvo motívov, ktoré sa dajú vystrihnúť a použiť pri vrstvení.
Oddeľovače sú ako inak, tvorené pomocou skvelej podložky od W R Memory Keepers.











Prajem vám krásne dni a veľa chuti do tvorenia.

💙💙💙




5 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀