21. května 2020

Holka úžasná...

Rada sa nechávam zlákať rôznymi výzvami a challenge vyhlasovaných 
na kreatívnych blogoch.


Dosť často sa mi darí účastniť jednej pohľadnicovej challenge.

Začať tvoriť pohľadnice, to bola pre mňa výzva sama o sebe. 
Verte či nie, pohľadnice ma zo začiatku riadne zlostili, akosi som  nevedela, ako na ne.
Vlastne som nevedela, ako?.. na mnoho vecí...ako používať razítka či rôzne pomôcky a techniky,
ktoré som obdivovala. Challenge sa tak stali mojím skvelým tréningovým ringom, kde sa 
môžem popasovať s výzvami a skúšať množstvo nových vecí. A vždy sa teším na nové zadanie 
a na kúsky ostatných scraperiek, ako sa s výzvou popasovali ony. 
Nové zadanie je väčšinou farebná paletka, podľa ktorej sa tvorí.


Vybrala som si dve nové razítka, ktoré takto zažiarili po prvýkrát.
Holku od Stampotique a veľké podkladové razítko od Carabelle studio.



 Holku som narazítkovala na 300g akvarelový papier čiernou permanentnou poduškou  
a vystrihla pomocou skvelých nožníc od Tima Holtza.
 Premiére sa tiež potešili moje nové úlovky z noviniek v eshope, akvarelové pastelky.
Majú krásne žiarivé farby a pekne sa rozmývajú vodným štetcom.





Veľké podkladové razítko som naniesla na 300g akvarelový papier technikou  
horúci embossing a zasypala ho bielym práškom.


Potom som celý podklad prestriekala LSG sprejmi. 
Milujem môj vzorkovník týchto sprejov. Je to neoceniteľná pomôcka 
pri výbere farieb na projekt, hlavne pri týchto challenge, kde je jediným 
zadaním farebná paletka, podľa ktorej mám tvoriť.


 

Odrezala som si kúsok na pohľadnicu a ešte mi zostalo dosť krásneho základu 
na nejaký ďalší projekt. Pridala som sem tam razítko s písmom.
Jednu stranu môjho podkladu a text "Si jednoducho úžasná", som obstrihala 
pomocou ozdobných nožníc. Mám ich strááášne veľa s rôznymi vzormi
a veru sú už dlhšiu dobu smutne zabudnuté na poličke v stojane.
Kúpila som si ich ešte keď som začínala tvoriť a nemala som bigshot.
Ako sa mi ateliér plnil množstvom nových pomôcok a materiálu, 
niektoré časom používam menej a menej.


 Občas sa v ateliéri okolo sebe pozriem a chytám sa za hlavu, kde sa mi to tu 
všetko vzalo, keď si spomeniem, ako som začínala s jednou krabicou pod posteľou.
Pýtam sa samej seba "určite toto všetko potrebuješ dievča?"
Asi tušíte, aká je odpoveď "tááák určiteee" 😀
Veď čo ak to budem potrebovať hneď zajtra práve to či to...
Holku a jeden pásik som si podlepila 3D lepiacimi štvorčekmi.
Väčší podklad pod holku som na základ pohľadnice nalepila obojstrannou páskou.



Ešte zopár enameliek a je hotovo.


No a hneď, ako do challenge odošlem emailom fotku môjho projektu,
neviem sa už dočkať nového zadania a výzvy.



Prajem vám krásne dni a mnoho úspešne zvládnutých výziev.

💙💙💙






2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀