27. května 2020

Môj praktický vintage receptár s chrastidlom...

V dnešnom príspevku by som Vám rada ukázala môj obľúbený a najviac používaný receptár...


Nakoľko často pečiem (vyžaduje si to najmä už pomerne dosť rozšírená neznášanlivosť na lepok), tak receptár musí byť praktický, priestranný a hádam aj vodeodolný ;-)

Receptárov mám viac a stále mám pocit, že niet kde písať a zakladať. 
Táto forma mne osobne vyhovuje najviac.

Jedná sa o zakladač veľkosti A5. Do týchto dosiek je hračka narezať hárky na zapisovanie receptov (dajú sa však aj zakúpiť celé sady s predierovanými listami). 
Okrem papierových hárkov som si zadovážila plastové A5 obaly. Majú viaceré výhody. Vystrihnete recept z časopisu, nie je nutné ho prepisovať, ale vložíte ho rovno do obalu. No aj zapísaný hárok zvyknem vložiť do obalu a pri pečení vytiahnem z receptára. Recept je chránený obalom a receptár sa nachádza ďaleko od surovín, ktoré  teda majú všakovakú konzistenciu ;-)



Na zdobenie zakladača som použila papiere s vintage vzormi z výpredaja, vrstvila a podkladala rôzne zbytky a papierové výrezy. Hoci chrastidlo určite nie je nevyhnutným doplnkom knihy s receptami, tak akosi sa mi tam žiadalo a hneď aj s kolieskami a mini korálkami vo vnútri. ;-)



Veľmi sa teším receptom, ktoré som dostala od známych už aj prepísané na hárku papiera. 
Okrem zbierky receptov mám teda zároveň aj moc zaujímavú zbierku rôznych tipov písma...




Prajem pohodový a príjemný čas!
🌿💚🌿


Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Nástroje/Pomôcky (rezačka papiera, nožnice)
Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska)

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀