15. dubna 2020

Vrstvenie modrej a vínovej na krafte...

Dnes trocha vrstvenia na kraft báze...


Pri tomto "unisex" kúsku som použila kraft papier v A4 formáte. Ten som orezala do rozmeru 22 x 20 cm, aby som dosiahla bázu o veľkosti 11 x 20 cm.
Na zdobenie a vrstvenie som použila kusové, vzorované papiere z výpredaja (od Bo Bunny). Kombinovala som vínovú so svetlejšou modrou a prírodnou hnedou.

Vzduchové balóny z jednej strany naznačujú vintage cestovateľský štýl pre pána, no  rozetka s krásnym vzorom, okrúhly výrez s bordúrou a vtáčik zasa vdýchli celkovému vzhľadu trocha jemnosti a ženskosti.

Takže vhodný kúsok pre romantického cestovateľa či cestovateľku, tých čo obľubujú vintage štýl, alebo sa im symbolika balónov spája s voľnosťou, rozhľadom, dobrodružstvom, niečím neprebádaným...





Zo ScrapArt.cz použité produkty:

Nástroje/Pomôcky (rezačka papiera, nožnice, ryhovacia doska)
Lepiaci materiál (tekuté lepidlo, obojstranná páska)

4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀