30. dubna 2020

Receptár v stojane s boxom...

Dnes mám pre vás jeden nový receptár vo vintage štýle.


Tvorila som ho na želanie k narodeninám.


Je to vlastne set dvoch receptárov. Základom je box na kartičkové recepty,
 ktorý je súčasne aj stojanom pre receptár - notes.
Na ich výrobu som použila 3mm lepenku  a všetko som potiahla 
do plátna v prírodnom odtieni.







Na zadnej strane receptára a jednej bočnej stene boxu som zapracovala silné magnety,
pomocou ktorých receptár drží pevne na mieste.





Oslávenkyňa miluje tulipány, tie sú nosným motívom zvonku aj vo vnútri na predeľovačoch.
Tu som sa trošku vyhrala s pečiatkami a akvarelovými farbami.
Ako podklad som použila kvalitný 300g akvarelový papier.
Pri pečiatkovaní používam úžasnú pomôcku, podložku na presné pečiatkovanie
 od W R Memory Keepers.







 Ešte zopár fŕkancov a otupovať okraje pre vintage vzhľad.



Navrstviť a predeľovače sú hotové.
Motív tulipánu som doplnila o ďalšie výrezy a kúsky washi pásky.
Základ predeľovačov som si vyrobila pomocou skvelej podložky od W R Memory Keepers.
Zbožňujem týchto pomocníkov, doplnky s nimi máte hotové dřív, 
než řeknete borůvkovej koláč... 🍰😉



 Vyskúšala som si tentokrát aj nový typ krúžkovej väzby, ktorá sa mi veľmi takto páči.










 Množstvo krásnych ozdôb a doplnkov, ako napríklad tieto kovové srdiečka, 
nájdete tu.





 Prajem vám krásne dni a veľa chuti do tvorenia.

🌷🌷🌷




6 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀