2. dubna 2020

Písmenkové variácie 1 - N...

V hlavnej úlohe zas a znova  skvelá podložka na tvorbu veľkých písmen.


N...ako NIKI...

Tentokrát je rozkladací základ menší. Vojde sa tam diár, alebo notes veľkosti A6.

Pre 15ročnú romantičku Niki som zvolila farebnú kombináciu lososového plátna a detailov 
 v mentolovej zelenej.

Pri zdobení som použila mix šablóny a textúrovacej pasty s pečiatkami,
ozdobnú svorku a vystrihnutý detail vtáčika.
Na strihanie takýchto detailov odporúčam skvelé nožnice od Tima Holtza, 
ktoré nájdete aj v našom ScrapArt- eshope tu.


Veľmi sa mi páči dvojité kontrastné navrstvenie písmena. Vtáčik, text aj písmená som 
obliekla do môjho obľúbeného horúceho embosingu pomocou clear prášku, 
ten by som potrebovala, keby sa predával aspoň v kilovom balení, ako múka 😉

Vo vnútri sú dve časti. Na jednej strane je zapracovaný pás, kde sa dá zasunúť diár, 
alebo nejaký notes, alebo kniha. Na druhej strane je kovová mechanika na ktorej 
sú linajkové stránky a predeľovače.  Na ich výrobu som použila ďalšiu obľúbenú
Prajem vám fajnové dni, nie len pri tvorení.
💗💚💗





6 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀