9. dubna 2020

Písmenkové variácie 2 - D...

Ďalší kúsok dnes v tyrkysovej s čiernymi pruhmi a bodkami.


D...ako DANKA...

Tento nápad s písmenkami ma riadne chytil a neviem prestať vymýšľať a kombinovať.
S jedným nápadom tak vzniká zakaždým úplne iný kúsok.


 Najprv som naniesla motív motýľa cez šablónu textúrovacou pastou priamo na plátno.
Potom navrstvené písmeno D, ktoré som doplnila o motýľa zladeného s odtieňom plátna. 
Písmená aj vystrihnutý motýľ som ešte dala do embossu pomocou clear embossovacieho prášku
A samozrejme som znovu siahla po úžasných podložkách od W R Memory Keepers.





Základ je rovnaký, ako minule, veľkosť cca A6. Vo vnútri vľavo pevný pás, ktorý drží notes
 a vpravo kovová mechanika na čisté listy a vrecko na drobnosti, vizitky a podobne.








 Celý notes  ešte drží pokope plochá gumička, ktorá je uchytená na zadnej časti
 pomocou priechodiek.



Prajem vám  príjemné sviatky v kruhu vašich najbližších.

💙💙💙







2 komentáře:

  1. Božské!!! Vychytáno do poslední detailu včetně úžasného barevného ladění.👏

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀