21. října 2019

Další andělské..

Vrátila jsem se k podkladovým zbytkovým papírům, které mi evokovaly svojí barevností zimní nebíčko. A andělské téma má pokračování.




Asi bych mohla zvolit název Anděl do každého domu :-))). Ještě jsem neměla úplně jasno, kam bude téma směřovat. Vybrala jsem sněhovou pastu a zatřela ji přes šablonu...pasta se zatónovala od špachtle, se kterou jsem před tím nanášela tyrkysové hvězdy na jiný podklad.


Myslím, že ve výsledku je to lepší než bílá, se kterou jsem počítala. Pravá strana se zjemnila, ale je pořád dostatečně kontrastní ke zbytku podkladu, na daném místě ale není dominantní, jen  dotváří texturu. Andílky jsem měla vystřižené od předchozího tvoření, šlo jen o to, jak je naaranžovat. Volba padla na řadu domků...to bude ono...anděl ochranitel do každého domečku. Na zvýraznění jsem použila 3D čtverečky, vše ostatní jsem lepila oboustrankou na příníčkové základy.



Zkoušela jsem vrstvit ještě další motivy, ale opět jsem je odložila, nic víc obrázek nepotřeboval. Ano, pořád platí, že méně je více.








2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀