14. října 2019

Bububu

Dnešní inspirace je na halloweenské téma. Svátek se mne vůbec nedotýká, nicméně za dobu, co se věnuji scrapbookingu, ho občas vezmu na milost...přece jen, s barevností i s motivy, si můžeme dost dobře vyhrát.




Malý formát výměnných uměleckých kartiček, ATC, nezabere tolik času na výrobu. Spíš vymyšlení námětu a pokud tvoříme větší počet, pak samozřejmě je čas úměrný množství :-))). Já zhotovila dvě během přípravy sobotního oběda, tak se na ně pojďme podívat.
Z černého kartonu (krabička-tácek na balená rajčátka) jsem odřízla formát a z jedné strany jsem polepila černým plátýnkem. Přes šablonu jsem zatřela černé gesso. Zaschlé bylo během chvilky a metalickou pastou jsem lehce přejela nízký reliéf. Na fotografický papír jsem nakapala alkoholové inkousty (potřebujeme aplikátor a houbičky) a potiskla razítky Stampotique.



Vykukující červíci si řekli o chrastidlo: na spodní stranu vystřiženého obrázku jsem nalepila transparentní fólii, dále 3D čtverečky, nasypala jsem flitry a přilepila jsem na podklad.



Po obvodu obrázku jsem ještě vlepila útržky plátýnka a kousek zlaté kraječky.




U druhé kartičky jsem změnila motiv, barevnost zůstala.






5 komentářů:

  1. Nádhera! A plne súhlasím. Halloween ako taký nemá pre mňa teda veľký význam. No zasa tvorenie súvisiace s mágiou, čarodejníckou tématikou a pod. ma dosť baví... ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Oli jsou fantastické!! nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Oli parádne sú. A Stampotique...čo dodať, je to láska ♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀