3. října 2019

Recyklácia je vždy skvelý nápad...

Veru veru, vecičiek, ktoré sa v scrap tvorení dajú zrecyklovať je obrovské množstvo.
Tentokrát sa u mňa k slovu dostalo zopár
dosiek zo starších diárov.


Tieto týždne sa už u mnohých tvoriliek stále častejšie objavujú prvé Vianočné pohľadnice.



U mňa je toto "predvianočné" obdobie o tvorení diárov na nový rok a darčekov 
pod vianočný stromček na želanie.
 Takto som tvorila tento mixed media dvojitý diár a zápisník v jednom.
Viete, že najradšej si všetko robím od základu.


Tu som sa však rozhodla zrecyklovať niečo z mojej zásoby starých, už nepotrebných 
diárov a zápisníkov.

Chcela som mať z jednej strany vyberateľný diár, ktorý sa po vypísaní bude dať vymeniť
za nový na nový rok a z druhej strany zápisník.
Dala som dokopy dve staré diárové dosky, potiahla som ich knihárskym plátnom 
vo fialkovo ružovom odtieni, ktorý mi ladil s dizajnovými papiermi
použitými na zdobenie vo vnútri.
Vrchnú stranu dvoj diára som zdobila mixed media technikami.
 
 
Nechala som prehovoriť výrezy, zbytky papierov, výrezov, štruktúrovaciu pastu
Doplnila som kde tu odtlačkami rôznych pečiatok
a drobných ozdôb.
 















Prajem vám pohodové tvorenie
💜💜💜





3 komentáře:

  1. Krásná čistá práce, obdivuji a kochám se.

    OdpovědětVymazat
  2. Juj, dievčatá, keď od vás takéto čítam, tak som úplne na mäkko ♥♥♥ Ďakujem moc moc moc ♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀