16. července 2018

Zrecyklovaná krabička so zbytkami a "čarovnými" práškami...

Dnes mám pre Vas inšpiráciu s fotonávodom na recykláciu a zdobenie kartónovej krabičky
(v mojom prípade o rozmeroch 16,5 x 22,5 cm).


Na vrchnú časť som umiestnila rôzne zvyšky po lepenkových výrezoch a taktiež samotné výrezy. Zámerne som vyberala rôzne zbytky a poškodené výrezy, nakoľko sa pri tomto zdobení ich nedostatky plne stratia a splynú s textúrou. Výrezy som lepila pomocou Finnabar Soft Gloss Gel a následne pretrela čiernym gessom...


 Po uschnutí gessa som kde-tu naniesla Finnabair Texture Paste Clear Crackle a po uschnutí krakelovacej pasty opäť pretrela čiernym gessom. V ďalšom kroku som penovou hubičkou (nerovnomerne a nie precízne) nanášala akrylové farby v tyrkysovych odtieňoch (Dylusions Paint - Vibrant Turquoise).
Po uschnutí akryliek prišli na rad úžasné pigmentové prášky od Lindy´s Stamp Gang - Magicals. Stačí nasypať minimálne množstvo prášku (napr. pomocou štetca) na zvolené miesto, prestriekať rozprašovačom s vodou a už sa len kochať výsledným efektom. Zvolila som tyrkysový, medeno-hnedý...


A nakoniec som "odvážne" pridala aj cyklámenový prášok pre trocha kontrastu (krásne odlesky a vysokú pigmentáciu majú aj Finnabair Mica Powders a sú dostupné v rôznych odtieňoch)...

Takto pripravený podklad som dozdobila textovými výrezmi, rôznymi kovovými komponentmi. Po okrajoch, hranách a taktiež sem tam po povrchu som penovou hubičkou naniesla zlatú akrylovú pastu. Na záver som dodala samolepiace kamienky a fŕkance bielym gessom...










Prajem krásny deň!


6 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀