24. července 2018

Cestovateľská zo zbytkov...

Obdobiu dovoleniek a prázdnin sa prispôsobuje aj naša tvorba. Zhotovujú sa cestovateľské denníky, predné strany albumov zdobia rôznorodé letné a morské motívy...
A mne sa žiada recyklovať, tvoriť zo zbytkov a opäť niekde využiť motívy mojich nových razítok z výpredaja (samozrejme s cestovateľskou tematikou)...



Základ pohľadnice tvorí moja oblúbená kraft báza. Ako podklad som zvolila registračnú kartu (index card). Kartu som ofarbila Distress Ink-ami a otlačila podkladové razítka. Následne som vrstvila zbytky papierov v prírodných tónoch, papierové výrezy, výrezy z lepenky (chipboards), papierové ozdoby zhotovené pomocou razítok...

Malá ukážka vrstvenia:



Dozdobila som samolepiacimi kamienkami...






Prajem krásny deň!



2 komentáře:

  1. Majko, skvělé využití zbytků a výborný nápad jak vytvořit podklad použitím registrační karty.👍

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀