29. června 2017

Zlatá svatba?

Dnes jsem vytvářela opět svatební přání, pro mě trochu netypické, protože je výrazně zdobené. S podkladem jsem se "vyřádila" a pozlacovací vločky ode mě ještě nějakou dobu nebudou mít klid. No a co, že je mám nalepené na rukou, pracovní desce stolu a některé volně poletují vzduchem...?
 
Nedávno jsem zkoušela zlatit v kombinaci s černou čtvrtkou přání pro muže, dnes jsem černou nahradila bílou.
Nevěřili byste, co všechno předcházelo svatebnímu tvoření.... V hlavě jsem měla zcela jiný plán, dokonce jsem spékala smršťovací fólii, ale tak hrozně se mi nedařilo naplnit původní představu, že jsem na druhý pokus sáhla znovu po vločkách a snad se mi prvotní myšlenku podaří zrealizovat příště. 

Přáníčko je poměrně malé, cca 11 × 11 cm. Složitost ornamentu je dána vyřezávací šablonou, která se mi nevysekla zcela dokonale. S Bigshotem jsem stále začátečník a to ten nejzačátečníkovatější. Ponechala jsem proto v rohu nevyseparované srdce. 
Takto jsem výsek přichytila na oboustranku a pozlatila vločkami. Přebytky vloček jsem opět odstranila malou hubkou (původně určenou k mytí nádobí).
Na pozlacenou podkladovou plochu jsem nalepila krajku, na ni spoustu květin a chipboard se snoubenci.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
pozlacovací vločky - zlaté 
květiny (gardénie)

1 komentář:

  1. I když více zdobené než u tebe bývá zvykem, ale je luxusní!!! 👍❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀