7. června 2017

Mini album - Typography

Prajem opäť krásnu stredu všetkým!

Dnes mám pre Vás pripravenú inšpiráciu v podobe mini albumu, môjho zbrusu nového dielka. Obálku albumu som zdobila technikou mixed media a do okrúhleho rámčeka som zakomponovala aj skvelé zlaté plátky - novinku v našom e-shope...





Vnútorné stránky albumu som dekorovala papierovou kolekciou Typography v kombinácii s kolekciou Good ol`sport od Graphic 45. Snažila som sa o vytvorenie dostatočného priestoru aj napriek nie veľkým rozmerom albumu (16,5 x 16 cm). Jednotlivé stránky s ich zákutiami, vreckami, záložkami a vyklápacími "mechanizmami" si môžte pozrieť v krátkom videu...



Prajem nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤

 Použité produkty zo ScrapArt.cz:



8 komentářů:

  1. Dokonalé!!!😍 Majko, to je tak krásné, že já bych ho měla jen tak a žádné fotky bych tam nedala.👏

    OdpovědětVymazat
  2. Maji, velký obdiv!!!! krásně odvedená práce, nechápu, jak ti to tam všechno dokonale sedí, všechny ty kapsičky a záložky !!! do toho bych se já nikdy nepustila, vím, že geometrie a vyměřování není moje silná stránka , klobouk dolů!! fakt paráda!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůůů, tam je schovávaček. Maji, to je fakt úžasné, to muselo dát práááce...

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀