8. června 2017

Hlavně nekýchat...

Zlatavé plátky, zlato, zlatíčko.... ...poklaaaad. Už jste určitě objevili na e-shopu úžasné novinky – zlaté plátky. Jsem moc vděčná, že jsem je mohla otestovat a z množství možností využití jsem přímo nadšená. Jsou tak lehoučké a práce s nimi je překvapivě jednoduchá a rychlá. Zlatila jsem přání pro muže a jednu z technik zlacení těmito plátky vám představím do detailu krok po kroku.
Zlatila jsem pomocí přichycení plátků na oboustrannou lepicí pásku a vytvářela tak souvislé třpytivé plochy, větší i menší.
Jak na to...?
Pruh širší oboustranky (použila jsem šířku 5 cm) jsem nejprve nalepila na naformátovanou podkladovou čtvrtku (ze sady Timeless Paper Pad) a okraje se čtvrtkou zarovnala, zastřihla. 
Na lepidlo navrstvíme plátky a prsty přitlačíme, zaplníme plochu aby nebyla nikde mezera. Klidně můžeme nasypat na lep celou "hromadu".

Pak vezmeme houbičku (použila jsem cca 3 cm kousek ustřižený z běžných houbiček na mytí nádobí) a přebytečné plátky odstraníme, sesypeme je zpět do krabičky. Ty přichycené krásně přilnou a ještě se "vyhladí". Překvapilo mě, že se jich ani moc nespotřebovalo.
Pozn.: Při práci neděláme prudší pohyby, nevytváříme "průvan", plátky jsou velmi tenké a lehké a rády odlétají do prostoru ;) ...ani nedýchat a hlavně nekýchat...

Stejným způsobem jsem zlatila/stříbřila malé plochy, motiv kníru a klobouku vyseknuté z papíru pomocí Big Shotu. Vločky přečnívající přes okraj (až na čtvrtku) se při žehlení houbičkou přesně podle tvaru lepivé plochy oddrolí, nemusíme je odřezávat, zkrátka pohodlná rychlá práce s luxusním výsledkem.
Žíhané vločky působí vintage dojmem, zejména při použití na větší ploše.

Zlacené papírové polotovary jsem použila k výrobě přáníček. U prvního přání zleva jsem přímo na zlacenou plochu navíc natavila embossovací prášek pomocí pistole a vytvořila tak nápis. Zlacené ploše nahřátí nijak neublíží. Zpočátku se sice vytvoří bubliny, ale bez problémů se zase dají "vyžehlit" poklepáním prstů.

Jednotlivé detaily přání si můžete prohlédnout na dalších fotografiích.


Podkladová čtvrtka přání Photo Op Nirvana s žíhaným kloboukem je po okrajích opatinovaná černým razítkovacím voděodolným polštářkem, nápis je vytvořen technikou horkého embossu.
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
pozlacovací vločky stříbrné, zlaté a žíhané
sada čtvrtek Timeless Paper Pad 
scrapbooková čtvrtka Marion Smith Nirvana Photo Op
embossovací prášek (Gold, Sapphire)

7 komentářů:

  1. No tedy!!!😍 Přáníčka jsou naprosto skvělá, krásně sis vyhrála. Moc se mi líbí zlacení ve výřezech a houbička je výborný pomocník.👍❤

    OdpovědětVymazat
  2. Luxusní a přitom decentní, nevtíravé...krásné pánské verze přáníček!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto je skvostná inšpirácia Soni ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Soni, Tvé čtvrtky sleduji pravidelně a často z nich čerpám inspiraci. A dneska musím vykřiknout nahlas. TO JE BOMBA!!!!! Panská a dětská přání umís nejlíp. Jo a taky ještě námořnická a s motýli a......:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Aničko, to mě taaak těší. Udělalas mi velkou radost :)

      Vymazat
  5. Děláte mi krásnější den, holky. Moc za to děkuji 💕

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀