26. června 2017

Hurá léto, hurá prázdniny...

Nejlepší část roku mně právě začíná. Letos se mi poštěstilo skončit o malinko dříve a tak právě když čtete tento příspěvek, já si užívám na místě, které je na hony vzdáleno civilizaci. Žádná elektřina, žádný signál, voda, kterou si načerpáme (a ta pitná jen v kanystru), budka se srdíčkem na břehu, kousek za chatkou. Vlastně to není obyčejná chatka, ale chatka plovoucí na biotopickém plavacím rybníčku. Je nová (i rybník je nový), tak jsme na ni zvědavi, jinak na rybníčky jezdíme pravidelně a je to naše srdeční záležitost.
Vždy jsem přivezla spoustu fotek, ale zatím nenastal ten správný čas na jejich archivaci. Konečně bych to měla napravit, připravila jsem si album a také zabalila pár nezbytných pomůcek...tak snad bude čas na záznamy a lepení :-) . Co taky s načatými večery, že?




Celé album-deník si ráda vytvářím sama, ale zrovna tak ráda využiju vhodný základ. K takovým patří ty od Bo Bunny - Misc Me!, za uplynulé roky jsem si nahamounila pro mne pěkné vzory, jsou k nim průhledné kapsy, rozdělovníky, papíry i čtvrtky s doplňkovými kartičkami...pokud o něčem podobném uvažujete, mrkněte do obchůdku, zrovna je totální výprodej.
Album má mechanismus se třemi kroužky, což je výhoda...stránky můžete přerovnávat, doplňovat dle libosti.






Rozdělovače jsem doplnila ještě papíry ze sady Vintage Note Paper, vybrala jsem jednoduché řádkové s minimálním zdobením. Do kapes jsem si připravila bílé čtvrtky a také fotografie z uplynulých pobytů. 


Hlavním počinem doma bylo ale nazdobení vrchních desek. Nic moc plastického, aby nedošlo k poškození , když bude album zasunuto. 
Protože chatičky na rybníčcích jsou designově čisté, jednoduché (autorem je architekt Jiří Střítecký), nechtěla jsem přeplácané desky. Papír, fotka, text,...nezbytná šňůrka,...
Svůj význam má ptáček, skrz čelní prosklenou stěnu pozorujeme vyskakující ryby i ptáky, kteří posedávají na molu. A kniha? Byla dárkem...dva písaři, kteří odešli na venkov...jako Jiří a Hynek...dělali, co je napadlo...a Jiřího napadly rybníčky...a chatičky...a tak je postavil.




Doufám, že tedy budu mít čas na zápisky, uspořádání fotek, výstřižky z informačních materiálů...připravená jsem :-)..uvidím za týden :-)

 




1 komentář:

  1. Vždy obdivuji předpřipravenost a s citem vytvořené základy. Móóc krásné a do detailů promyšlené. Užij si odpočinku a natur přírody. ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀