12. září 2019

Vzácne spojenia a Spomienka v záplave kvetov...

Facebook je pre mňa zlodej času, ale aj dar.
Priznám sa, že môj FB účet ležal len tak pohodený a nepoužívaný v tomto virtuálnom svete,
kým som neprepadla krásnej a našťastie bezbolestnej "závislosti" menom Scrapbooking.
Plače len moja peňaženka 😂
Keď som začala tvoriť a tak nejako sa to zvrhlo, že aj predávať moju tvorbu, 
Facebook bol naozaj to prvé a skvelé miesto, ako dať svetu o mojej tvorbe vedieť. 
A veru fungovalo to a funguje neustále.

Túto kvetinovú spomienku som tvorila tiež vďaka jednému vzácnemu FB spojeniu.

Asi najvzácnejší spomedzi mojich zákazníkov sú tí, ktorí sa ku mne 
znovu a znovu vracajú. A ak je to navyše "kolegyňka", ktorá tiež tvorí, tak to je, že fíííha 💗
A táto Janka, je mi obzvlášť zvácna, pretože si ma našla a oslovila v jednej scrap skupine na FB už v mojich tvorivých začiatkoch. A je to už štvrtý rok, čo ma pri rôznych príležitosťiach oslovuje.
Ona tvorí, ale ako sa povie, skôr len tak sviatočne a rozhodla sa, že keď potrebuje niečo
 na oslavu či svatbu napíše si o to mne.  Nikdy sme sa nevideli a nestretli, 
no aj tak vzniklo za tie roky medzi nami také naše milé priateľstvo. 
Som za týchto úžasných ľudí nesmierne vďačná. 
 Vytvorila som pre Janku už množstvo pohľadníc, obálok aj albumov.
 Naposledy to bola pohľadnica a stojan na fotografiu v jednom, 
 pre kolegyňu,ktorá odchádzala z ich pracovného kolektívu.


Základ stojano - pohľadnice je jednoduchý z jedného kusa dizajnového papiera.
Zdobila som ho nastrihanými kvetinami z rovnakej sady papierov, tie som ešte embosovala clear embosovacím práškom. Takto je vrstvenie kvietkov pevnejšie, krajšie a odolnejšie.
Na stojane je miesto pre ich spoločnú fotografiu, ako spomienka na kolegyne.
Fotografie nie sú úplne tip top, pretože som musela fotiť pohľadnicu v podvečer
 a bez denného svetla to nie je to pravé.


 


Krabička, v ktorej je stojan uložený je z hnedého kraft papiera.







 Prajem vám fajnové septembrové dni.
🌺🌺🌺




2 komentáře:

  1. Opäť krása! A len znova podotknem, kraft je skvostný a tu máme ďalší živý dôkaz! ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀