30. září 2019

Ty jsi má, levandulová

Levandule mám moc ráda, a když jsem byla požádána o soukromou výměnu ATC na levandulové téma, nešlo odmítnout. Časový horizont není dán, ale do kartiček jsem se hned pustila. Navíc mám ještě vytvořit další na libovolné téma...ta budou trvat jistě déle :-)




Základ jsem volila kraft čtvrtku, v další vrstvě je zelený odstín čtvrtky a finální je scrapbooková fialová čtvrtka.  Vždy o dva milimetry ze strany menší, aby bylo vrstvení znatelné. Přidala jsem stuhu a kousek starého štykování, k tomu střapatá příze...sešila jsem na šicím stroji.



Vrchní vrstvu jem orazítkovala, ze staré papírové tašky jsem vystřihla kvítka a doladila jsem sušenou levandulí. Jednotlivé vrstvy jsou poslepovány oboustrankou, kvítka pak bílým lepidlem.






A bylo hotovo:



  

 

 Úplně na závěr jsem doplnila trochu zelené, s odstupem času mně to tak přišlo lepší, ale znovu jsem již nepřefocovala...přece jen nemohu vše předem odtajnit :-)))




4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀