26. září 2019

K 70-tke pre poľovníka...

Moje nasyslené zásoby dizajnových papierov 
krásne prevetrajú 
práve takéto želania. Vtedy som za ne sama sebe vďačná.
Snažím sa byť pripravená
na akúkoľvek príležitosť a dopĺňam ich pravidelne
 a neustále.

Papiere od Pion design sú skvelá voľba, keď potrebujem niečo s konkrétnou tématikou.

A hlavne ak ide o pánske kúsky.
Posledné mesiace sa u mňa tvorilo prevažne na svadobnej vlne.
No našlo si ku mne cestu i jedno nesvadobné želanie od  fotografa s ktorým spolupracujem.
Tvorila som takto krabicu na fotoknihu a cd, z oslavy 70-tky
pre pána poľovníka.
 

Základ som si vyrobila z 300g kraftového papiera.
Potom už len nechať čarovať krásny dizajnový papier, ktorý je pre poľovníka ako stvorený.
Ešte zopár výrezov a drobných ozdôb.



 Vo vnútri krabice je zapracovaná stuha pre pohodlné vyberanie fotoknihy.
Pod vrchnákom je vrecko na cd s fotkami z oslavy.  





Množstvo skvelých kúskov pre vaše syslenie do zásob nájdete v našom výpredaji
TU.

Prajem vám krásne prvojesenné dni.
🍀🍂💚




2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀