27. února 2019

S malými pomocníkmi - jednoduchý mixed media podklad....


Začiatočná fáza týchto blahoprianí začala niekedy okolo minulej zimy.
Cez víkendy sa zvykneme stretávať u starkej a ja si zvyknem sebou nosievať nejaký ten materiál a pri poobedňajšej kávičke si napr. povystrihujem vopred narazítkované motívy, narežem ATC formáty a pod.
Mojich dvoch synovcov vždy zaujíma, aký obsah má moja taška s materiálom. Škoda nevyužiť takýchto nadšených pomocníkov a spod ich rúk vyšli celkom zaujímavé a originálne gelli podklady a odskúšali aj vyrezávací stroj  ;-)
Jeden víkend som zbalila niekoľko šablón a sprejov. Podklady, ktoré chlapcom pri hraní vznikli, som po vyše roku využila na zhotovenie ozaj jednoduchých pohľadníc...









Prajem krásny tvorivý čas!

8 komentářů:

  1. Majko krásné ❤ Moc se mi líbí barevné kombinace. ... že by nastupující nová generace? 😏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi nie ;-) Ale ak majú trošku záujem, treba ich zapojiť, nech si "oddýchnu" od mobilov a tabletov. Sa pýtajú vždy - Maka, toto potom na čo použiješ?? ❤

      Vymazat
  2. Veselé, příjemné pohlednice...hezká vzpomínka pro děti

    OdpovědětVymazat
  3. Šikovní kluci i tetička :-) na jedničku!paráda!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀