11. února 2019

Psychedelické kartičky

Aralka mne požádala o soukromou výměnu ATC, jedna kartička na zadané téma, druhá libovolná.
Byla to vítaná změna od větších projektů. Navíc jsem si dala v loňském roce pauzu od tvoření kartiček...byla jsem tedy docela natěšená.
Nad volitelným tématem jsem dlouho nepřemýšlela, nosila jsem ho v hlavě dost dlouho. Už delší dobu jsem skladovala prázdná platíčka od léků, myslela jsem na nějaké mixed media techniky, chtěla jsem je zakomponovat do podkladu.
Ale když došlo na věc, vše bylo jinak :-)




Materiál si sám řekl o barvení alkoholovými inkousty. Barvy zůstaly krásně čisté a po zapouštění mixativu se krásně rozzářily.




Část platíček jsem rozdělila na jednotlivé dílky, zakulatila jsem kleštěmi rohy a v tu chvíli jsem věděla, že je znovu pospojuji sponkami a do mističek přidám ozdobné svorky. Zážitky lékařských zákroků se zhmotnily.




Námět hodně osobní, ale musel ven...ATC jsem nazvala Nový začátek...

6 komentářů:

  1. No tak toto je niečo úžasné!! Nádhera! ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Naprostá bomba!!!😍 Byla jsem moc zvědavá na co je použiješ, ale toto je naprosto úžasné!!!♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Genialne! No nie mogę się napatrzeć :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oli, ty dobře víš, že tyhle tvoje kartičky mě dostaly do kolen!! Miluju takové nápady a o to víc, když jsou dovedené k dokonalosti, jak to ty dokážeš:-) a ten osobní rozměr v tom taky vidím, je to taková psycho-imaginace, mám moc ráda tvoje výtvory a tenhle není výjimkou , děkuju za výměnu !!!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀