5. prosince 2018

Vianočná dedinka

Na dnešných vianočných pozdravoch opäť prevláda biela, popr. kraft. Základ je krémový, na ňom vzorovaný papier z vianočnej papierovej kolekcie od Kaisercraft (ten len tak jemne vykúka) a navrchu biely cardstock, popr. kraft papier s embossovaným vzorom.
Ozdobou je zasnežená vianočná dedinka v kruhu. Tieto kúsky som zhotovovala u mojej starkej, vtedy sedíme spolu v kuchyni, zhovárame sa a ja popri tom razítkujem, lepím a strihám. Starkej celá táto kompozícia dedinky v kruhu pripomínala vianočné snežítko...

Vysekla som teda dva kruhy - jeden kraft a jeden biely. Biely kruh som nožnicami vlnkovito prestrihla. Obe vzniknuté časti som prelepila cez seba tak, aby mi vnikli akési kopčeky. Tie som umiestnila na kraft kruh. Zopár otlačkov razítok stromčekov i vločiek a taktiež výrezy domčekov tvoria mini dedinku...
Nevyhnutný bol samozrejme aj  kvalitný lepiaci materiál ;-)





Tu som síce vyskúšala vzorovaný podklad, no myslím, že s tou bielou, popr. s kraft je to decentnejšie a príjemnejšie. Tak to zhodnotila aj starká a tá má vždy pravdu. ;-)




Prajeme krásny a láskyplný adventný čas!



8 komentářů:

  1. Ááách, krásná přáníčka a máš šikovnou poradkyni. Majko, krásný advent tobě, babičce a celé rodině.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Dani! Nápodobne! Starká je naše zlatíčko, pred 10 dňami oslávila nádherných 92 rokov! ❤

      Vymazat
  2. Maji, ten nápad se ztvárněním zasněžených kopečků,mezi nimi domečky a razítka stromků je úžasný, vznikla krásná vesnická krajinka ! a perfektní zpracování, parádní přáníčka!! a babička je jak z pohádky, moc sympatická :-) pozdravuj!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné pokoukání...idylka starých časů

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou tak půvabné vesničky... A takovéto použití dvou výseků kruhů mě doslova fascinuje ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀