10. prosince 2018

Diáře pro muzikanty

Je už letitou tradicí, že koncem roku vyrábím měsíční a týdenní diáře,na přání vždy převážně s hudebními motivy.  Je to docela oříšek, abych se neopakovala, ale již vím, že ty letošní mají úspěch...a jsou zase jiné.




Pojďme si je trochu víc prohlédnout. Možná se inspirujete k výrobě nového kabátku, víc osobního, toho svého plánovacího diáře.
Požadavek je, aby to byl nejjednodušší měsíční, případně týdenní diář, aby nezatěžoval kabelku. Seženu tedy většinou v září či říjnu obyčejné diáře s papírovými deskami. Rozměřím velikosti přebalu (použila jsem bronzové třistagramové kartony), aby přesahoval asi o milimetr, dva :-) na každé straně. . A o něco menší scrapbookové čtvrtky, které potom vrstvím.


Vrchní papíry často dobarvuji a potiskávám. A vrstvím další drobnosti.
Letos jsem se pustila do šití okrajů.


Teprve potom následovalo lepení, padlo na to celé kolo oboustranné lepící pásky.


Zavazovací stuhy často lepím pod vrchním obrázkem, tentokrát jsem lepila přímo na základ. Pokud by stuhu někdo nechtěl mít, dá se neviditelně odstřihnout.


Také jsem si odpustila kytičky a další vystouplé ozdoby, přibyl ale na titulce rok, kartonové číslice, které jsem zlehka přejela bronzovou pastou, aby ladily s podkladem.Číslice jsou lepeny silně lepícím tekutým lepidlem Tacky Glue. Některé diáře mají visačky s průchodkami a krouceným provázkem.




Ještě mně tu nějaké leží a čekají na kompletaci...finišuji na všech frontách :-), vždycky mám dost času a pak najednou mne čas tlačí...

7 komentářů:

  1. Krásné diáře... obdivuji tvůj elán vyrábět na zakázku. ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dančo, elánu moc nebylo, ale protože jsem vloni musela vynechat, přestože si zadavatelka i koupila náplně předem, cítila jsem to jako morální povinnost :-). Letos se ptala velice opatrně a předem počítala s odmítnutím...ale překonala jsem se :-)

      Vymazat
  2. No úžasné a opäť vyniká krása kraftu s tyrkysovou!! Prekrásny výsledok! ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá kombinace barev i provedení.

    OdpovědětVymazat
  4. Majko, Ilono, děkuji...je to opravdu velice příjemná barevná kombinace.

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásné tvořeníčko. Pěkný typ na dárek. Všichni přeci používáme zápisníky👍😉

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou perfektní. Takový dárek musí potěšit každého. Moc děkuji za inspiraci 👍

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀