6. prosince 2018

Přání s perníčky ...pokračování

V minulém příspěvku jsem se věnovala "papírovému pečení perníků", dnes přináším slíbenou inspiraci, co se s nimi dá vytvořit, jak s nimi Vánoční přání dozdobit.
Odkaz na výrobu perníčků můžete rozkliknout zde, pokud vám cokoli uteklo.
Při výrobě přání jsem zužitkovala část středových výseků i okrajový kraft papír. 

U červeného přání jsem vysekané papíry na sebe postupně vrstvila. Nejspodnější kraft základ jsem po okrajích natřela bílým gessem (osvědčil se mi co nejvíc "rozšklebený" štětec). Mezi některé vrstvy jsem položila červený sisal, nahoru jsem oboustrannou páskou přichytila krajku a na ni přidala jen výsek obrázku badyánu, srdcový perníček a text. Dolepila jsem ještě enamelku.

Na druhé přání jsem použila opět vrstvení scrapbookové čtvrtky (Bo Bunny) na vyseknutý středový kraft papír. Na ně jsem nalepila krajku, filcovou bílou vločku, chipboard, položila jsem sisal a výseky, přilepila chipboard listu cesmíny, připla svorku a před přilepením na základ přání jsem ještě přivázala zlatou nití rolničku. 
 
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
kraft papír
Distress Ink Pad (odstín Vintage Photo)
tekuté perly Nuovo Crystal Drops
Finnabair Heavy Gesso White
scrapbooková čtvrtka Bo Bunny (Silver and Gold and Red, Gift Shoppes)
enamelky (Red green White Shimmer)
sada svorek Bo Bunny (Country Garden Brads)
filcové výseky sněhových vloček
rolnička
samolepky Heidi Swapp
sortiment lepidel 

3 komentáře:

  1. Nádherně jsi ,,perníčky" dotáhla. Krásná přání.👏

    OdpovědětVymazat
  2. Ako živé!! Hnedé perníčky s červenými akcentmi na hotových pohľadniciach sú úchvatné!! ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, moc pěkné podívání a zpracování

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀