26. září 2018

Na rozlúčku...

Život prináša mnoho radosti, no žiaľ niekedy aj okamihy plné smútku a bolesti...
Nikomu z nás neprináša pôžitok tvorba kondolenčných pohľadníc. Ich zhotovenie si vynútia okolnosti a jednoznačne sa spájajú s bolestnou udalosťou. Sú akýmsi nechceným a nepríjemným článkom našej tvorby...
Vyskladať takýto kúsok je podľa môjho názoru mimoriadne náročné. Je nutný citlivý prístup, pohľadnica má byť vkusná, decentná, jemná, s nostalgickým a pietnym nádychom, farebná škála je obmedzená....
Posledné týždne ma bohužiaľ donútili k tvorbe pohľadníc s touto témou a práca s nimi mi nešla suverénne a ani od ruky...

Zvolila som kraft bázu a vzorovaný papier vo farbách - biela, sivá, strieborná, zlatá a čierna.
Dekorovala som papierovými výrezmi, lepenkovým výrezom, samolepiacimi kamienkami a enamelkami, využila som ozdobnú raznicu.

Kompozícia je jednoduchá a v spojení s inou farebnou kombináciou samozrejme využiteľná aj pri iných, radostných príležitostiach...









 Prajem krásny deň!

4 komentáře:

  1. Majko, nádherné, luxusní a dokonalé 👏♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Dani! Prajem sebe a nám všetkým, aby sme ostali pri svadobných, detských a jubilejných blahoprianiach!! ❤

      Vymazat
    2. To já také, ale i rozloučení je součást života a to si zaslouží určitou pokoru. V tvém pojetí je to dokonalé.

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀