5. září 2018

Kraft vintage stránka s kontrastom červenej...

Po čase som opäť siahla po art journal knižočke zhotovenej z obálok (fotonávod na zhotovenie obalu TU).

Nakoľko formát je pomerne malý, rozhodla som sa nezaplniť celú stránku. Kraft podklad doslova núkal zdobenie vo vintage štýle. Stránku som ledabolo pretrela gessom, po jeho uschnutí naniesla podkladové razítka za pomoci inkov (použila som čierny a červený).
Na pripravený podklad som vrstvila menšie zvyšky papierov, zdobila som drobnými kovovými komponentmi, svorkou, výrezmi, nitkou, kúskami látky,...
 Na záver kontrastná červená v podobe pečate ;-)








Prajem krásny deň!

4 komentáře:

  1. Nádherné!!! Miluji výrazné prvky a v kombinaci s kraft papíry jsou dokonalé.❤

    OdpovědětVymazat
  2. kochám se už po několikáté...kraft v tvém podání je jako vždy super

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀