24. září 2018

A je to tady...

Vzala jsem si ponožky, svetr a uvařila si již několikátý čaj. Déšť zatím jemně bubnuje na střechu terasy, doma jsem musela rozsvítit. A to jsme si ve čtvrtek a pátek užívali slunečních paprsků a stále vyhřáté vody našeho oblíbeného jezera. Věděli jsme, že je to letos naposled. V sobotu alespoň svítilo slunce, ale nedělní první podzimní den vybízel k celodennímu lenošení v posteli. Jenže článek na blog čekal...naštěstí nostalgická nálada se promítla do mého tvoření, nápad přišel hned a pak už vše šlo razdva.




V posledním balíčku ze ScrapArt jsem měla šablony, tentokrát jsem si vybrala i ty velké, áčtyřkové, do artjournalu jak dělané. Vyplatilo se projít celou kategorii, jsou ve slevě a pořád je velký výběr.


Sáhla jsem po organickém motivu...dvoustranu v mém journalu jsem polepila kousky hedvábného a notového papíru, přetřela jsem gessem, v další vrstvě jsem zatřela pastu přes šablonu. Po zaschnutí jsem přejela tyčinkami gelatos, které jsem rozetřela prsty.


Další barevnou vrstvu tvořily spreje Dylusions a LSG Starburst...chtěla jsem mít barvy jemnější, zašlé a tak jsem ještě přestříkla vodou.



Chvilka sušení a ke slovu přišla razítka, Distress Crayon, výseky, ...


V detailech si můžete prohlédnout jednotlivé vrstvy:


A alespoň na jednom místě razítko z dílny SA:


Na trochu větším celku můžete zkoumat detaily:






Tak jak své pocity většinou v artjournalu nezhmotňuji, tak tentokrát to vyplynulo samo...v duchu hesla, se kterým žiju poslední rok: bude to tak, jak to má být.



3 komentáře:

  1. Olinko, nádherné... detailů ke zkoumání je opravdu hodně a moc se mi líbí postup vzniku nádherného díla. 👏 ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dančo, díky, ...samotnou mne překvapuje výsledek, když dopředu nemám žádnou ideu :-), cesta je pro mě důležitá...

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀