13. února 2018

Harmoniková mini knižočka...

Dnes rýchla inšpirácia na malinkú mixed media knižočku s rozmermi len 5,5 x 5,5 cm...


Na prednú a zadnú časť je vhodné použiť pevnejší materiál (napr. lepenku, alebo kartón). V mojom prípade rozmer 5,5 x 5,5 cm.



Na vnútorné "stránky" som použila akvarelový papier, nastrihala som  3 rovnaké pásy v šírke 5 cm. Tie som skladala taktiež v 5 cm odstupoch a navzájom zlepila. Následne som výsledný, naskladaný pás ofarbila LSG sprejmi - z jednej strany modrými a zelenými odtieňmi, z druhej s pridaním fialovej.

Pomocou Soft Gel-u som lepila kúsky tissue wrap od Tim Holtz (je možné nahradiť napr. washi páskami, dekupážnym papierom, alebo strihovým papierom na ktorý otlačíte podkladové razítka...). Prstami som ešte kde-tu dofarbila harmonikový pás acrylovými farbami Dylusions Paint (tyrkysovou a fialovou)
a špachtľou jemne sem tam naniesla biele gesso (vhodná napr. aj biela acrylka).

Otlačila som razítka (aj cez ohnuté, teda skladané časti) - podkladové a aj vzorové. Konce tejto "stránky" som nalepila do vnútorných strán obalových doštičiek. Knižočku som previazala špagátikom.

Využívala som razítka s cestovateľskou tematikou, no je len na Vás akú tému si zvolíte, alebo si jednoducho nakombinujete niečo vlastné, len tak, podľa nálady ;-)









Prajem nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤



6 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀