19. října 2017

Podzimní strašení.

Ještě jednou jsem se nechala unést strašidelnou tématikou. Z roztomilých vintage obrázků jsem vytvářela podzimní – halloweenská přání,...
Použila jsem kraftové základy přání a na ně vrstvila papíry ze sady Authentique – Moonlit.
Dokonalé obrázky můj zájem ještě neopustily. Strašení nemám moc ráda, ale takové to "bezpečné strašení" mé děti přímo milují, tak proč jim ho občas nedopřát?
K zábavnému napětí jim úplně stačí večerní návrat autobusem domů, když řidič na chvilku zhasne světla. Oba se mě pevně drží za ruce, ale je vidět, že se jim to hrozně líbí, že se bojí ve tmě rádi. Tyto obrázky se mi také zdají nenásilně strašidelné a ráda jsem s nimi "pracovala".
Jako zdobení jsem papíry obšívala, použila jsem hodně výseků: pavučiny, dýni, netopýra, ale také podzimní listy (na e-shopu najdete ještě poslední kusy vyřezávacích šablon - dubový list, javorový list) vyseklé z kraftové čtvrtky. Na každém z přání je ozdobná svorka a použila jsem také smotaný provázek a třpytivé enamelky.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
sada SB čtvrtek Authentique Moonlit
kraft papír
 enamelky (sada Orange Shimmer)
3D lepicí pěnové čtverečky

2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀