20. září 2017

Predvianočné obmeny...

Pochmúrne a daždivé dni pretrvávajú a aj ja som sa rozhodla spestriť si ich vianočným tvorením...
 
Hneď v úvode výpredaja sa mi podarilo "uchmatnúť si" skvelý set Stampendous razítok s vianočným motívom (použiteľným celoročne). Razítko s vtáčikom som už využila viackrát a tentokrát som otestovala aj razítko konárika s bobuľkami. Zhotovila som tri vianočné blahopriania - rovnaké razítka, v podstate rovnaká kompozícia, no celkom rozdielne kúsky...
 
 

Pri prvej pohľadnici som zvolila vzorovaný papier ako podklad, razítka som otlačila na kraft papier, vystrihla a podlepila 3D lepiacimi štvorčekmi. Dekorovala som pomocou sisalu, pierok, špagátika, rolničky, enameliek...


Pri druhom kúsku som razítka otlačila na akvarelový papier a vyfarbila LSG sprejmi pomocou vodného štetca...


Pri poslednej pohľadnici som vzor konárika naniesla na kraft papier horúcim embossingom a zvolila  čierny embossovací prášok
 Razítka som farbila tentokrát zlatou a bielou acrylovou farbou...





Prajem nikým a ničím nerušené tvorenie!

❤❤❤


8 komentářů:

  1. Nádherná přání!!!👍 Mám velice ráda kombinaci ptáčků a cesmíny. Je naprosto dokonalé jak stačí tak ,,málo" (volba barvy) a i přesto, že jsou v základu přání stejná, tak jsou jiná. Majko, už jsi mě naladila a těším se na Vánoce. ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Dani, vianočných blahoprianí potrebujem dosť veľký počet a tak sa takto aj pomaly zásobím a vyhnem v polovici decembra "pásovej výrobe" ❤

      Vymazat
  2. Skvělé variace na jedno razítko

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělá inspirace. Líbí se mi různé variace na jedno razítko. Mám favorita - to poslední přání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka Helenka ❤ (u mňa víťazí to prvé na červenom podklade)

      Vymazat
  4. Maji, perfektní práce 👍. Marně přemýšlím, které je pro mě to NEJ. Ale moc se mi líbí občasné zastrčení peříček mezi cesmínu, to je efektní "doplněk".

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀