7. září 2017

Kouzla, čáry, netopýři.

Nevím, jestli je na to už vhodný čas, ale když už tvoříme vánoční přání, tak proč ne také halloweenská? Mě všechny ty čarodějnice a strašidýlka polapily, když mi byla doručena sada papírů Authentique – Moonlit...
Z kolekce papírů na mě vykoukla celá strana s halloweenskými vintage motivy a... myslím, že stejný pocit také znáte... nebyla se mnou řeč, dokud jsem neměla chvilku jen pro sebe a dokud jsem z nich neposkládala aspoň jedno přáníčko. Jak já jsem se těšila.
Tady jsou...
Jedno přání jsem si střihla a podařilo se mi je i slepit dohromady, ostatní mám na různých čtvrtkách rozložená po "pracovně" a postupně je přeskupuji a dotvářím, tu přidám papírovou květinku, tam zase výsek.
Hodně mě zaujal vzorovaný podkladový papír (Multi color mini diamonds), který se snad hodí úplně ke všemu a docela dobře se dá použít i na přání ryze mužská.
 
Dost jsem tentokrát vrstvila, podlepovala černou čtvrtkou. Vzorovaný papír jsem i částečně porazítkovala, to se ale skrylo za zdobením. Po okrajích obšitou čtvrtku jsem polepila washi páskami (také byly z velké části nakonec překryty), použila jsem kovovou rozetku, výseky pavučiny, malého netopýra a pavouka, svorku s motivem dýně, květy i enamelky. Přímo na halloweenské tvoření mám v šuflíku chlupatou šedou šňůrku. 
Na nápis jsem použila samolepku ze sady a netopýra jsem přilepila 3D lepicím čtverečkem aby vystupoval více do prostoru.
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
sada SB čtvrtek Authentique Moonlit
 enamelky (sada Orange Shimmer)
  kovová svorka (Prima marketing – sada Cartographer)
papírové květy (třešňový květ, růže ze sady perles tea
washi pásky (Damask)
3D lepicí pěnové čtverečky

6 komentářů:

  1. Normálně jsem odpůrce Halloweenu, ale kvůli tomuhle ho snad začnu mít i ráda ;) Přání je super. Moc se mi líbí vrstvení a jednotlivé malé detaily. Zírala jsem na něj dobu a hledala jednotlivé vrstvy a zdobení ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem byla tak zabraná do práce, že jsem zapomněla i postupně fotit ;)

      Vymazat
  2. Soňko, naprostá bomba 👏. Miluji tvá přání ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky Maji, no já pořád koukám na ty tvoje propracované desky v posledním příspěvku :)

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀