6. září 2019

Tajné Denníky v novom šate...

Prišiel mi nedávno v jedno ráno krásny a dojemný list.
Prišiel skutočnou poštou, napísaný rukou a perom jednej úžasnej mamy.
List bol súčasťou balíčka, ktorý ukrýval vzácne dary a prosbu.
Táto mama mi poslala tri denníky, ktoré tajne písala osemnásť rokov pre svoju dcéru.
V liste bola prosba, či by som tieto denníky mohla skúsiť zviazať do nejakej peknej podoby,
 ako darček a prekvapenie k 18tim narodeninám dcéry.


Bola to výzva, pretože každý z denníkov mal inú veľkosť aj formu.

 Dlho som sa nevedela rozhodnúť, ako sa do týchto  pokladov pustiť.


Nakoniec mali takýto osud.
Ten najväčší som doslova vytrhala z dosiek a dva menšie, no tiež každý iný
som opatlala v niekoľkých vrstvách bielou akrylovou farbou
za pomoci penovej špongie. Takto na povrchu vznikla pekná biela štruktúra.



Mamina si želala, aby to bolo v základe jemné a v bielo šedej farebnej kombinácii.
Rozhodla som sa pre väčšie rozkladacie dosky, kde som každý z denníkov
v novom, rovnako zladenom šate uložila samostatne. 
Najväčší, nanovo zviazaný v nových doskách je v strednej časti umiestnený na pevno.
Na pravej strane sú dva menšie uložené zadnou časťou, zasunutou v lište, doplnenou o stuhu.
Takto sa dá každý samostatne vybrať a čítať.
Ďalšie dve vnútorné dosky sú zdobené fotografiami, doplnené o výrezy a pečiatky.
A ten nádherný dizajnový papier s modrými magnóliami
urobil množstvo ďalšej práce.
Jemne a žensky oživuje bielo šedú farebnú kombináciu.















Obdivujem túto maminu, ako dlhé roky s láskou a trpezlivosťou a pravidelnosťou
tvorila a uchovávala svoje myšlienky a spomienky pre dcérku.
Som dojatá a tíško závidím.
 💙💙💙

S láskou



10 komentářů:

  1. Tak toto je nádhera a skvost! Wow! ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto je fakt paráda, Mio, jako všechno od Vás. Opravdu - klobou dolů. Chtěla bych být tou dcerou a tento poklad bych si střežila jako oko v hlavě!!

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné ... spracovanie, aj nápad tej maminky. Som dojatá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné, pro dceru to musí být neskutečný zážitek dostat takový dar a hlavně má velikánské štěstí na tak úžasnou maminku. A Miuš tvoje práce je opravdu samá nádhera! Ty si opravdu poradíš úplně se vším. Smekám, jako vždycky.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásnáááá práce.také smekám.

    OdpovědětVymazat
  6. Neskutočne krásna práca a tie úžasne papiere,,,

    OdpovědětVymazat
  7. Fantázia. Dokonalé spojenie úžasného obsahu s bezchybnou formou. Blahoželám :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásna práca, nápad, čítanie 💕, spracovanie... veľká cennosť.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀