2. září 2019

Jednoduché přání

Vedrem jsem měla úplně vygumovanou hlavu. Žádný nápad na přání, kde bych se neopakovala. Hlavně jsem nad ním nechtěla trávit čas. Věděla jsem, že tentokrát bych měla předložit něco jednoduchého, tradičního, žádná extravagance...taková přání  ale realizuji poměrně dlouhý čas. Čas plný přemítání nad materiálem, technikou, kompozicí,...




Můj zrak padl na metr a půl dlouhou řadu šestkových sad papírů, které mám v polici nad pracovním stolem. Dlouho jsem žádný nepoužila. Sáhla jsem namátkou přímo do středu a vytáhla dvě sady KaiserCraft: Vintage Timeless a Bonjour. Vytrhla jsem jemné květinové stránky, které se mi líbily...a byl nápad:vypodložit, navrstvit bílou čtvrtku s výřezem (miluji šablony s falešným šitím), doplnit několika výřezy rostlin. Jednoduchost.


Malér hned na začátku. nalepím výřez na barevný podklad...a špatně, na jedné straně mi to ujelo. Když je "rámeček" jen dva milimetry, hned to bije do očí. Takže znovu seříznout a vybrat další papír na vypodložení. Zvolila jsem jednobarevnou hnědou čtvrtku. A šup na přáníčkový základ.  Na dalším přání jsem si už dávala větší pozor.



Hnědý vzorovaný podklad mi vzdáleně připomínal Reynkovy grafiky, mentolový má zase zajímavý metalický tisk.



Dovedu si představit, že bych ještě vyšila dírky nití nebo bych přidala kamínky či enamelky. Ale i takhle jsem byla spokojená: jednoduché, rychlé, elegantní, ...obyčejné, ale i to má své zákazníky.





4 komentáře:

  1. Krásne, decentné a originálne!! Falošné šitie je skvelý detail... ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduché, decentní a krásné!!! Nejtěžší je vždy nápad a poté realizace. Falešné šití je skvělý detail. ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné, Olinko! A ano, čím jednodušší přání, tím delší dobu na něm pracuji (tedy, obvykle). Krásný den přeji!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀